benefietdag GLCillustrious

Actie is afgesloten Je kunt niet meer doneren

Wij komen in actie voor Alzheimer Nederland om een erelid van onze zweefvliegvereniging Gilzer Luchtvaart Club Illustrious de ziekte van Alzheimer heeft. Hij heeft zoveel betekent voor onze club en het behoud van historisch zweefvliegen in Nederland. Speciaal voor hem organiseren wij deze dag!

Altijd al eens mee willen vliegen in een zweefvliegtuig? Op zaterdag 2 september kan die droom uitkomen! We gaan die dag zoveel mogelijk vluchten maken op de vliegbasis Gilze-Rijen! De gehele opbrengst zal ten goede komen aan Alzheimer Nederland! Voor €27,50 (meer mag natuurlijk!) mag u instappen in een echt zweefvliegtuig! Met een ervaren zweefvlieger maakt u dan een lierstart, waardoor u in 25 seconden naar ongeveer 350-400 meter hoogte wordt gebracht, om na een vlucht van tussen de 6 en 10 minuten weer een boterzachte landing te maken!

van totaal € 6.000 (127%)
03-09-2017
Dit is de opbrengst van een hele dag zweefvliegen met 12 zweefvliegtuigen op de vliegbasis Gilze-Rijen op 2-9-2017