Appelpersdag op Zorgboerderij de Pieperhoeve

Actie is afgesloten Je kunt niet meer doneren

Als zorgboerderij bieden we dagopvang aan ouderen met geheugenproblemen en niet aangeboren hersenletsel. Mijn vader had jaren vasculaire dementie. Het komt veelvuldig voor in zijn familie en wij zijn waarschijnlijk ook erfelijk belast. Daarom willen we graag Alzheimer Nederland steunen met deze actie. Op woensdag 21 september kunt u van 10.00 - 16.00 uur zien hoe appels en peren worden geperst door de Welsume sapmobiel. Het sap is te proeven en te koop. Ook verkopen we koffie of thee met wat lekkers erbij, wat onze zorgvragers graag voor u verzorgen. Locatie: zorgboerderij de Pieperhoeve in Genemuiden (www.pieperhoeve.nl).

van totaal € 750 (120%)
04-09-2015
Iedereen hartelijk bedankt voor het meehelpen en doneren!